همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی
لاغری سریع! بیشتر شما به این فکر می کنید که چگونه و از چه

  

راه و روشی سریع و درست لاغر شوید. میوه های لاغرکننده را که می شناسید؟ یکی از این میوه ها میزان لاغری را دوبرابر می کنند.

به پماد آلفا برای جوش صورت گزارش ، برای رهایی از چاقی و اضافه وزن رژیم ها و برنامه های غذایی بیشماری وجود دارد که گوشه ای از ان مربوط به میوه های لاغر کننده است . مطالعات جدید تاثیر شگفت انگیز یکی از این میوه ها را در لاغری سریع ثابت کرده است.

نتایج بررسی ها نشان می دهد، مصرف سیب قبل از هر وعده غذایی باعث سوختگی با آب جوش می شود میزان مصرف غذا 15درصد کاهش پیدا کند و این امر در کاهش وزن تأثیرگذار است.سیب به طور چشمگیری میزان باکتری های روده بزرگ را کاهش می دهد، در نتیجه برای سلامت سیستم گوارش مفید است.فیتونیوترینت موجود در آن، خطر بروز آسم و سرطان ریه را کاهش می دهد.

لاغری سریع با سیب
نتایج بررسی ها نشان می دهد، در زنان یائسه ای مری انسان که روزانه و به مدت 6 ماه سیب مصرف می کنند، میزان کلسترول مضر تا 23درصد کاهش می یابد و میزان کلسترول مفید 4 درصد افزایش پیدا می کند.

مصرف روزانه یک عدد سیب همانند داروی استاتین برای کاهش میزان کلسترول موثر است.

کاتکین پلی فنولز موجود در سیب، میزان سوخت چربی شکم را تا 77درصد افزایش می دهد و میزان کاهش وزن را در افرادی که اضافه وزن دارند 2 برابر می کند. کرم اسکار رژودرم کاتکین توان بدن را برای مصرف انسولین بهبود می بخشد و در نتیجه مانع از نوسان پیدا کردن قند خون می شود که روی انرژی و خلق و خو تأثیر می گذارد.

فلاوانوئیدز موجود در آن در روند شکل گیری سلول های سرطانی اختلال ایجاد می کند و از تکثیر آنها پیش گیری می کند.برنامه غذایی کم منیزیم، خطر بروز سرطان را افزایش می دهد. سیب منبع خوب منیزیم است.سیب پماد زخم بستر حاوی ترکیب طبیعی به نام اسید مالیک است که به تولید انرژی در بدن کمک می کند و با سندروم خستگی مفرط مقابله می کند.

منبع: خبرفور



منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.