همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

درمان درد گلو در منزل راه های متعدد ضد درد

گلودرد

این درمان های خانگی آسان و بدون نیاز به نسخه می‌تواند گلودرد را تسکین دهد و بهبود آن را تسریع نماید.

  ادامه مطلب ...

مناسب ترین تغذیه ها برای دفع فلزهای سنگین

امروزه دنیا پر از سم شده، ما هر روزه آنها را جذب میکنیم، تنفس میکنیم و مواد شیمیایی و فلزهای سنگین را بداخل بدن وارد میکنیم. باکتری ها و قارچ های مضرر در حین متابولیسم سم ترشح میکنند.
بنایراین دو بار در سال سم زدایی کردن به پاکسازی بدن و از بین بردن مواد سمی کمک میکند، اما ۳۶۳ روز دیگر سال چطور، وقتی که ما سم ها را انباشته میکنیم ؟
چه میشد اگر غذایی که هر روز مصرف میکردیم نه تنها حاوی مواد مغذی بود بلکه حاوی موادی بود که سم ها را احاطه میکرد و باعث پاکسازی بافت های بدن میشد؟
چه میشد اگر رژیم غذایی ما حاوی مواد دفع کننده سموم بود ؟

  ادامه مطلب ...

جلوگیری از واریس با روش های این مقاله

رگ های واریسی بسیار خجالت آور و زشت هستند. بسیاری از افراد سعی در خلاص شدن از آنها دارند. این رگ ها ، رگ های بزرگ شده و بهم پیچیده و تاب خورده زیر پوست میباشند و برای افرادی که مبتلا به واریس هستند پوشیدن لباسهای کوتاه غیر ممکن است .
این رگ ها معمولا در پاها و قوزک پاها دیده میشوند و در بعضی افراد مشکلات آن بیشتر از مسئله زیبایی آن است.

  ادامه مطلب ...

بوی بد دهان و راه درمان خانگی آن بصورت طبیعی

بوی بد دهان از آن دسته مشکلاتی است که ممکن است زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و بدون آنکه متوجه شوید شما را دچار مشکلاتی کند.

زمانی که غذاهای بودار مانند پیاز و سیر مصرف می‌کنید ممکن است برای چند روز بوی خوبی از دهانتان خارج نشود. البته برخی از افراد همیشه دهانشان بوی بدی می‌دهد. خودتان هم ممکن است این بوی بد را حس بکنید اما اوضاع زمانی بدتر می‌شود که افراد به هنگام صحبت کردن با شما کنار بروند و دوست نداشته باشند کنار شما بنشینند.

  ادامه مطلب ...