همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

چغندر مزایای آن فواید آن فواید چغندر قرمز

خواص چغندر قرمز,فواید چغندر

چغندر یک گیاه شیرین و خوشمزه است. این گیاه مزایای زیادی برای سلامتی انسان دارد. بعد از سال‌ها مصرف سالاد با سس چرب زمان تغییر فرا رسیده است. شما باید در سالادهای خود از مواد سالمی همچون چغندر استفاده کنید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

  ادامه مطلب ...

طوطی و پرندگان بیماری مربوط به آن ها

به عنوان صاحبان پرنده، مهم است که از بیماری های طوطی و اختلالاتی که می توانند پرندگان خانگی ما را تحت تاثیر قرار دهند، آگاه باشیم. تشخیص زود هنگام بیماری، کلید موفقیت درمان در پرندگان خانگی بخصوص طوطی است و در بسیاری از موارد برای بقای آن ها حیاتی می باشد. در این مقاله از بخش حیوانات خانگی دکتر زخم، در مورد برخی از شایع ترین بیماری هایی که بر روی پرنده های خانگی تأثیر می گذارند و علائم آنها، صحبت خواهیم کرد. اگر متوجه هر یک از این علائم بیماری ها یا سایر رفتارهای نا متداول شدید در پرنده خود شدید، باید به یک دامپزشک معتبر مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

توضیحات روغن کرچک فواید آن کاربرد آن

روغن کرچک روغنی گیاهی است که از یک فرآیند فشرده سازی و استخراج گیاه کرچک بدست می آید. این دانه ها غنی از تری گلیسیرید هستند که این امر آنها را بسیار ارزشمند می کند، اما آنها حاوی مقدار کمی سم به نام ریسین نیز هستند که به طور بالقوه در مقدار غلیظ شده یا بیش از حد، مرگبار است. با این حال، در اغلب موارد، فواید آن از این خطر بیشتر هستند.

  ادامه مطلب ...